Preguntes
Freqüents

Troba resposta a les teves preguntes.
Mira les diferents categories o cerca la teva pregunta.

Els serveis d’XTA tenen permanència?

Només en tenen si no es paga la quota d’alta. Les nostres permanències són de màxim 2 anys.

Es manté la tarifa al llarg del temps?

Sí.

Com puc contactar amb vosaltres si tinc una incidència?

Pots trucar al 93 897 52 00, de dilluns a divendres, de 9h a 14h o de 16h a 19h, i t’atendrem per a qualsevol incidència/dubte que tinguis. Fora d’aquest horari, pots deixar un missatge al contestador i el servei tècnic revisarà la teva incidència el més aviat possible.

Què necessito per donar-me d’alta d’Internet amb XTA?

Per donar-te d’alta amb nosaltres, necessitem el DNI, telèfon i número de compte bancari del titular.

M’he de donar de baixa de la meva antiga companyia per a contractar XTA?

Sí, sempre després que s’hagi realitzat la instal·lació de fibra òptica de NEXA.

Puc mantenir la instal·lació de Fibra Òptica que ja tinc si vull contractar XTA?

No, excepte en el Baix Penedès perquè donem altes sobre la infrastructura d’un altre operador.

Com és la instal·lació de Fibra Òptica?

La instal·lació de Fibra Òptica té una durada de 2 hores aproximadament, ja que s’ha de fer arribar la fibra des del carrer fins a dins a casa.

Quants dies triguen a venir a fer-me la instal·lació d’Internet a casa?

En el cas de contractar Fibra Òptica, la mitjana és d’una setmana, en funció de l’agenda dels instal·ladors.

Quin preu té i què inclou la instal·lació de Fibra Òptica?

El preu és de 200€ i de 100€ si el poble està en promoció. En aquest preu s’inclou el router, la mà d’obra dels nostres instal·ladors i el cable de fibra. La instal·lació és gratuïta amb permanència de 2 anys.

Com puc saber si m’arriben les megues contractades?

Pots fer un test de velocitat a speedtest.net. Recomanem que facis el test connectant l’ordinador per cable de xarxa, ja que és la tecnologia que permet la velocitat més alta, i sent aquest l’únic dispositiu connectat a la xarxa.
La velocitat està garantida per cable, per Wi-Fi es veurà reduïda. El resultat sempre serà correcte dependent de si fem servir un cable de xarxa adient (categoria 5e o superior) i el dispositiu amb el qual ens connectem pot assolir aquestes velocitats (Targeta de xarxa de gigabyte).

Què és la Fibra Òptica?

La Fibra Òptica és el mitjà de transmissió utilitzat a les millors xarxes de dades. Un filament molt prim de material transparent, vidre o materials plàstics, pel qual s’envien polsos de llum en el seu interior que representen les dades a transmetre. Els principals beneficis que aporta la Fibra Òptica als usuaris és l’alta velocitat (fins a 1000Mb) en la descàrrega i pujada de dades i continguts a Internet. A diferència de l’ADSL, la Fibra Òptica es mostra molt més resistent en condicions desfavorables, més segura i més fiable, ja que les fibres no perden llum gràcies a la reflexió total.

Què és la radiofreqüència?

La radiofreqüència funciona mitjançant la transmissió de senyals en forma d’ones a través d’una antena. L’instal·lador situa aquesta antena al punt més alt del domicili de l’usuari i amb visió directe a un dels repetidors proveïdors de senyal d’Internet més proper.

Què inclou la instal·lació de radiofreqüència de XTA?

El preu és de 180€, amb una bonificació de 30€ si el pagament es fa en efectiu, això és, 150€. En aquest preu hi inclou l’antena, cablejat, el POE, router i 1 hora de l’instal·lador.

Quants dies triguen a venir a fer-me la instal·lació d’Internet per radiofreqüència a casa?

En el cas de contractar radiofreqüència, la mitjana és d’uns 3-4 dies, en funció de l’agenda dels instal·ladors.

Què necessito per fer la portabilitat de mòbil a XTA?

Per fer una portabilitat amb nosaltres ens cal el DNI del titular i un número de compte bancari.

Quants dies triga a fer-se la portabilitat de mòbil?

3 dies laborables.

Quina cobertura tinc amb XTA?

Actualment, pots escollir entre cobertura Orange o Movistar.

Si viatjo a l’estranger, puc fer trucades?

Sí, pots trucar des de qualsevol país. Recorda que el roaming a la Unió Europea ha desaparegut (des del 15 de Juny del 2017) i, per tant, les trucades entraran dins la teva tarifa. Per la resta de països, consulta els preus.

Si viatjo a l’estranger, puc navegar amb roaming?

Sí, pots navegar des de qualsevol país. Recorda que el roaming a la Unió Europea ha desaparegut (des del 15 de Juny del 2017) i, per tant, les dades entraran dins la teva tarifa. Per la resta de països, consulta els preus.

Com puc consultar el consum de trucades i dades al moment?

Trucant a les nostres oficines al telèfon 938975200 en l’horari de 9h a 14h i de 16h a 19h.

Tinc límit de consum de trucades il·limitades?

Les trucades il·limitades inclouen fins a 3000 minuts en trucades nacionals a fixes i mòbils amb un màxim de 150 números diferents.

He esgotat les dades d’aquest mes, puc ampliar-les?

Sí, trucant a les nostres oficines i contractant un bonus.

Com funciona la bústia de veu al mòbil?

Per defecte la bústia de veu del mòbil ja ve activada. Per escoltar els missatges de veu has de marcar **121** al teu telèfon mòbil.

Què necessito per fer la portabilitat de fix amb XTA?

Per a contractar fix, és necessari contractar o tenir contractat un servei d’Internet d’XTA.

Quants dies triga a fer-se la portabilitat de fix?

Des del dia que es tramiten els documents fins que es fa la portabilitat, triga un màxim de 4 dies laborables.

Quan faig portabilitat, em puc quedar algun dia sense línia de telèfon fix?

No, sempre tindràs telèfon fix. Un dia abans de produir-se el canvi, et trucarem per informar-te que l’endemà a primera hora del matí el número serà d’XTA i caldra connectar la línia telefònica al nostre router per fer efectiva la portabilitat.

Puc tenir teleassistència?

Sí, la telefonia d’XTA és totalment compatible amb el servei de teleassistència.
És molt important notificar la necessitat d’aquest servei, ja que hem d’adaptar la línia amb aquest sistema específic.
Recorda que el telèfon fix d’XTA funciona a través d’Internet (router), i si aquest es queda sense connexió, el servei de teleassistència no es farà efectiu.

Com puc activar/desactivar el contestador de veu?

Cal que ho comuniquis al nostre personal d’oficines, ja que t’indicarem quina numeració tens associada per activar/desactivar el contestador de veu.

No em funciona el telèfon fix

La primera acció que et recomanem és apagar i engegar el router. Si la incidència persisteix, truca’ns al servei tècnic.

Fibra Òptica
Internet

Velocitat per a tot

Ràdio
Internet

Wifi Penedès

Telefonia
Mòbil

Del Penedès al món

Telefonia
Fixa

Preus reduïts

Televisió
Digital

Tots els continguts

Empreses
 

Tele­comunicacions professionals