Tal com ja es va publicar en el primer decret de l’estat d’alarma, les empreses que donem serveis de telecomunicacions som considerades “serveis essencials” i assegurem les connexions dels nostres clients així com atenem les seves necessitats.

Així doncs, continuem treballant per mantenir i estendre la nostra xarxa pròpia de Fibra Òptica. També per assegurar el funcionament de les nostres antenes de Wi-Fi i WiMax que donen servei a particulars i empreses, però també a serveis tan necessaris com les ADF o administracions públiques.

Per altra banda, des del primer moment, ens hem adaptat a les recomanacions i als protocols establerts per les administracions competents implementant el teletreball en tots els llocs de feina que ho han permès, garantint així l’atenció al client amb seguretat.

Durant el confinament, hem detectat un major flux de trànsit a Internet, en ocasions supera el 40% del trànsit habitual. Hem augmentat el cabal de la nostra infraestructura per tal d’assegurar un bon nivell de connectivitat entre els nostres clients.

Assegurem la qualitat de connexió durant el confinament

 

XTA donant suport a les empreses

 

Un dels serveis més demandats en els darrers dies és la instal·lació de xarxes virtuals privades (VPN, de les sigles en angles Virtual Private Network) a empreses del territori. És la solució ideal perquè una persona pugui treballar des de casa com si estigués a l’empresa. Es tracta d’una connexió xifrada entre dues ubicacions a través d’Internet.

La connexió VPN permet simular una xarxa local sense necessitat que els seus integrants estiguin físicament connectats entre si, sinó a través d’Internet. D’aquesta manera, els dispositius (ordinador, tauletes…) estan connectats a la xarxa local com si estiguessin dins l’empresa amb alta seguretat i amb les dades que s’envien xifrades. Es pot accedir a carpetes, programes i a recursos de l’empresa des de casa.

Aquest servei forma part del catàleg de serveis per a empreses que oferim des de XTA.