Vilafranca del Penedès, juliol 2023

ATENCIÓ AL CLIENT

Descripció

A XTA tenim una nova oportunitat per a tu si ets de les persones a qui els agrada l’atenció al públic!

Estem buscant nou/va company/a pel departament d’Atenció al client, ubicat a Vilafranca del Penedès. Busquem una persona molt orientada a resoldre els problemes que puguin presentar els nostres clients, que sàpiga escoltar les seves necessitats i pugui oferir la millor solució d’una manera propera i única. I sobretot que destaqui per la seva actitud positiva i la bona energia!

Les teves tasques principals seran:

  • Gestió de les peticions dels clients ja siguin per telèfon o presencialment a la recepció de les instal·lacions, cuidant la satisfacció del client, i fent seguiment de les consultes rebudes.
  • Buscar solucions als problemes que et puguin plantejar.
  • Fer de pont amb el departament adequat.
  • Oferir informació sobre els serveis de l’empresa.
  • Tasques administratives bàsiques.

Estaràs a recepció i hauràs de conèixer molt bé les polítiques de la companyia, i per això tindràs el suport de l’equip des del primer dia, per formar-te i guiar-te fins que tinguis autonomia completa a la teva feina.

Què t’oferim?

  • Contracte indefinit.
  • Incorporació immediata.
  • Salari: 1528€ bruts mensuals + plus de rotació (100€ al mes)
  • Jornada completa. Horari rotatiu en torn central de dilluns a divendres (entrada a les 9h, sortida a les 18h, 19h o 20h segons la setmana o el dia), i un dissabte al mes, en horari de 9h a 14h.
  • Incorporació a una empresa en expansió, amb un equip molt cohesionat i amb gran ambient de treball.

Departament

Atenció al client

Jornada

Jornada completa

Requisits mínims

  • Català i castellà a nivell bilingüe, si a més parles anglès és un plus.
  • Experiència mínima d’1 any en posicions d’atenció al client.
  • Gestió del paquet MS Office a nivell usuari/ària.

Formació

CFGM en administració, atenció al client o similar.

Coneixements i aptituds

Encaixaràs molt bé amb la nostra candidatura si:

  • Tens bon nivell d’interlocució: persona clara i comprensible.
  • Cuides i valores altament el tracte amb el client.
  • Estàs motivat/da pels resultats i t’impliques en la feina.
  • Ets una persona empàtica i detallista, i et consideres extravertida.

Si tens experiència d’almenys un any en atenció al client i a més sents que el que indiquem et defineix, si vols formar part d’un equip amb bon rotllo i que cuida la proximitat amb les persones, deixa’ns el teu CV. Estarem encantats/des de rebre’l, ja que potser hi ha match!

Envia el teu currículum vitae

Si estàs interessat en treballar amb nosaltres, no t’ho pensis dues vegades i omple el següent formulari.

  • DD slash MM slash YYYY
  • Hidden
  • Tipus d'arxius acceptats: pdf, Màx. mida del fitxer: 1 MB.